MAM Bricolaj și White PR amenajează proiecte de suflet în casele românilor

MAM Bricolaj și White PR amenajează proiecte de suflet în casele românilor
Cristian Găvan, fondatorul MAM Bricolaj

Că tot românul se pricepe la politică și fotbal se știe. Dar cu noua strategie de comunicare, dezvoltată de White PR, retailer-ul MAM Bricolaj vrea să demonstreze că românii se pot pricepe, cu adevărat, la meșterit lucruri frumoase în propriile case.

Pe foarte mulți dintre români, pandemia i-a transformat ori în bucătari, ori în meșteri. Conform Institutului Național de Statistică, în primele opt luni ale 2020 lucrările de construcții au crescut cu 17,3% față de aceeași perioadă a anului precedent, reparațiile curente cunoscând o creștere de 44,3%, iar cele capitale – de 51,7%.

Per total, o ușoară tendință de creștere a interesului pentru lucrările de construcții s-a păstrat și la începutul lui 2021. Cum se traduc aceste cifre? În afară de avântul pe care l-a luat domeniul imobiliar, vedem și o intensificare a interesului românilor pentru lucrările individuale. Practic, tot mai mulți dintre ei și-au asumat rolul de meșter în propria gospodărie.

Retailer-ul de materiale, accesorii pentru mobilier și electrice MAM Bricolaj a luat notă de această tendință și a decis să pună accentul pe adresarea directă către clientul final, cel implicat în tot mai multe inițiative de îmbunătățire a spațiului locativ.

Cu noua strategie de comunicare dezvoltată de echipa de specialiști a agenției White PRMAM Bricolaj se adaptează la profilul bazei sale de clienți: aproximativ 52% dintre aceștia sunt utilizatori finali, iar 48% - meșteri, consultanți de mobilier și profesioniști în domeniul construcțiilor și amenajărilor.

„Simțeam că este nevoie de o recalibrare a modului în care ne adresăm atât publicului care calcă pragul celor trei magazine ale noastre, cât și potențialilor clienți, pentru a ajunge să ne cunoască și să-și dorească să ne viziteze. Mai ales că, de curând, am aniversat 10 ani de prezență pe piața din România, ocazie cu care și logo-ul nostru a trecut printr-o schimbare, spre o identitate vizuală mai prietenoasă cu clientul final. Prin urmare, suntem extrem de încântați să începem această colaborare cu White PR, agenția care ne-a convins că poate să transpună în mesaje relevante și eficiente intenția noastră. Cu siguranță vom ajunge mult mai aproape de sufletele și casele românilor cu ajutorul noii noastre strategii de comunicare”, a declarat Cristian Găvan, fondatorul MAM Bricolaj. 

Amenajarea casei nu înseamnă doar materiale de calitate, ci și emoție

Istoria White PR merge la fel de mult înapoi precum cea a MAM Bricolaj: agenția a sărbătorit zece ani de activitate pe piața românească, timp în care a furnizat cu succes servicii de comunicare și relații publice pentru mai mult de 50 de clienți din diverse domenii, construind mărcilor o imagine mai prietenoasă și populară în fața publicului. White PR s-a specializat în comunicarea B2C, reușind mereu să găsească soluțiile și formulările potrivite pentru a livra către clientul final mesajele dorite de brandurile pe care le reprezintă.

„Acesta este primul client cu care lucrăm pe domeniul construcțiilor și amenajărilor de interior, însă experiența noastră pe numeroase direcții de comunicare ne-a furnizat din plin ideile care au stat la baza strategiei pe care am construit-o pentru MAM Bricolaj. Există o regulă de aur în adresarea către clientul final: emoția, iar echipa noastră o va folosi cu succes, ca de fiecare dată, și în această colaborare. Pentru că amenajarea unui cămin se face cu emoții și implicare, iar MAM Bricolaj își dorește, prin sortimentul și expertiza pe care le oferă, să încarce aceste proiecte importante ale românilor doar cu emoții pozitive, iar îi noi vom ajuta să facă aceasta”, a declarat Lavinia Pavel, owner White PR.

MAM Bricolaj a încheiat primul semestru al 2021 cu o cifră de afaceri de 24,9 milioane de lei, cu 47,7% mai mare comparativ cu perioada similară a anului trecut. Pe lângă cele trei magazine pe care le deține în București, retailer-ul se pregătește pentru o nouă inaugurare, în luna octombrie, la Brașov. În planurile companiei pentru 2022 este inclus și un al cincilea magazin, în București sau Iași.

Din ianuarie 2021, MAM Bricolaj este listată pe piața AeRO a Bursei de Valori București, listare ce a atras noi investitori, cu sprijinul cărora a fost deschis cel de-al treilea magazin din București, în cartierul Ghencea. Această evoluție a crescut și baza de clienți a retailer-ului cu 32% în S1 2021, făcând absolut necesară o evaluare a strategiei de comunicare a companiei, punctul în care a fost demarată colaborarea cu White PR.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related