Tot despre pozitionare. In media, de aceasta data.

Recunosc, am avut dificultati in a ma apuca de scris pentru articolul acesta. Ce se mai poate spune despre media si n-a fost inca spus? Noi tehnologii, noi metode de masurare a audientei? Toate acestea sunt doar amanunte. Paradigma media este in schimbare. Investitia potrivita in cantitatea potrivita, pe canalele si la locul potrivit nu este decat inceputul povestii. Categoria media este intr-un impas de pozitionare - azi in tot mai mare masura trebuie sa-si justifice existenta si valoarea adaugata - media nu mai este despre un mix si un split de buget, este despre cum, cat si cat de repede contribuie la cresterea unei companii. Pentru iubitorii de cifre, asta inseamna ca e tot mai greu sa spui ca mediul de comunicare A contribuie cu X% la producerea unui rezultat, iar mediul de comunicare B contribuie cu Y% la cresterea vanzarilor.

La randul lor, companiile de media romanesti sau straine au o din ce in ce mai mare dificultate in a se pozitiona pe piata, in conditiile in care atat serviciile, cat si termenii de buying devin tot mai standardizati (teoretic vorbind). Dificil pentru companii sa se diferentieze, dificil pentru clienti sa aleaga.

Nici axa mare - mic nu mai ajuta - negocierile pe bugete nete a creat oportunitati de crestere pentru noii-veniti in piata. Deci e nevoie de altceva care sa completeze si sa substantieze media in mijloacele clasice si moderne de exprimare. 
In viitorul foarte apropiat, media se va diferentia prin pr-ul si btl-ul aduse ca servicii auxiliare la media traditionala.

Cine va reusi sa ofere pachetul de servicii media-pr-btl cat mai echilibrat si mai semnificativ va castiga pariul viitorului in media.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded