Mass-media versus PR

In perioada 8-9 aprilie 2005, se va desfasura cea de-a doua editie a "Congresului National al Studentilor la Comunicare, cu tema "Mass-media versus.PR- Doua fatete ale aceleiasi realitati?".

Evenimentul va avea loc in Bucuresti, la Muzeul National de Arta si se adreseaza studentilor din toate Departamentele de Comunicare Sociala si Relatii Publice, precum si din Facultatile de Jurnalism din cadrul marilor centre universitare din tara.

Prima zi de evenimente este destinata conferintelor, sustinute de teoreticieni din domeniul relatiilor publice, cum ar fi Prof. Dr. Conf. Adela Rogojinaru, Director la Catedra de "Comunicare Sociala si Relatii Publice" a Universitatii Bucuresti si Dumitru Bortun, Conf. Univ. Dr. la Faculatea de Comunicare Sociala si Relatii Publice " David Ogilvy". Printre conferentiari se numara,de asemenea,si Richard Linning, Director PRP Londra, Membru in Comitetul Director Euprera si al Global Alliance, dar, in egala masura, si specialisti din agentii de PR, din institutii media si din departamentele de relatii publice ale unor mari companii. Cateva exemple in acest sens sunt Pepsi,Help Net, Perfect PR, Ogilvy PR,Tempo Advertising,TVR.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related