2006 - cel mai prost an de publicitate autohtona?

Saptamana aceasta sta sub semnul festivalului de publicitate de la Portoroz. Tot de la acest subiect, m-am pornit si eu sa astern cateva ganduri despre spoturile romanesti. Dar mai intai, dati-mi voie sa ridic din spranceana, mirata. Daca anul trecut Romania inscrisese la festivalul de publicitate al Noii Europe 268 de lucrari (si sa nu uitam ca in 2005 am vazut ceva mai multe reclame creative pe tv), anul acesta, tara noastra, mereu surprinzatoare, a avut 299 de lucrari intrate in competitie. Nu ma mira neaparat faptul ca Romania a inscris cele mai multe lucrari, ci faptul ca sunt totusi, 299 de inscrieri romanesti. Adica, exista mai multi "cineva" care chiar considera ca au realizat o lucrare ce ar avea sanse reale de castig? Sau, de fapt, principiul calauzitor este: Numai daca participi la un festival, poti castiga sau Nu e importanta victoria, ci participarea ori alte asemenea vorbe de duh create pentru necastigatori.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related