Misiunea "Sparge codul Discovery Channel", initiata de Cable Direct, s-a incheiat cu succes

Editia de anul acesta a competitiei Discovery Challenge, organizata de Discovery Networks Polonia si Cable Direct s-a desfasurat in perioada 15-17 septembrie in peisajul plin de surprize oferit de statiunea Balvanyos.

Misiunea "Sparge codul Discovery Channel" a avut loc in mijlocul naturii si a reunit cele mai experimentate echipe operationale din agentiile de media. Obiectivul a fost indeplinit cu succes prin parcurgerea de catre participanti a tuturor probelor, in care s-au confruntat direct cu provocarile oferite de organizatori. Infuzia de adrenalina si spiritul de echipa au fost coordonatele pe care cei peste 50 de participanti au evadat din cotidian si au experimentat spiritul Discovery.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Campanii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related