Jennifer Aniston, timpul, spațiul și somnul

Jennifer Aniston, timpul, spațiul și somnul

Știți mema aia cu Donald Duck care își riscă viitorul, jobul și viața pentru 15 minute extra de somn? Dacă nu o știți, o las mai jos ca să empatizați cu ea.

Simt că am avut cu toții genul ăsta de monolog interior măcar o dată. Și, legat de experiențe universale, mai simt că am trăit cu toții momente în care simțeam că am ațipit pentru 5 minute și de fapt au trecut 3 ore. Despre cum timpul e un construct social creat de oameni ne-au vorbit mulți folosofi. Acum a venit și rândul lui Jennifer Aniston să le întărească opiniile.

În noua reclamă de la Seize the Night & Day, monologul actriței cu influențe din construcționismul social e alimentat de ceas. Cât de multe ore aș dormi dacă m-aș culca fix acum? Dar oricum e prea târziu ca să mai calculeze, pentru că deja e dimineață. Iar în noua zi, alter ego-ul ei e gata să spună lucrurilor pe nume: o zi bună începe cu o noapte bună.

Reclama Idorsia, realizată de Goodby Silverstein & Partners, la care a colaborat și Taika Waititi, pleacă de la o premisă simpatică și relatable. Tocmai de asta simți că e mai mult decât un ad, e ca o felie de viață livrată prin carisma specifică lui Jennifer Aniston.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related