United dezvolta campania "Castigi Cuburi Knorr de Aur" pentru Unilever

United dezvolta campania promotionala "Castigi Cuburi Knorr de Aur", ce se desfasoara in perioada 15 septembrie - 16 noiembrie 2006 si se adreseaza consumatorilor care folosesc cuburile Knorr - baza pentru mancaruri. Cu aceasta ocazie, Unilever a ales United pentru lansarea noilor ambalaje aurii ale cuburilor Knorr.

"Pornind de la acest "new look" al produsului ne-am inspirat pentru mecanismul promotiei - care ofera posibilitatea celor care cumpara noile cuburi Knorr cu ambalaj auriu sa castige peste 1000 de cuburi Knorr de aur de 14K", precizeaza Claudia Cioc - Group Account Manager in cadrul agentiei United. Consumatorii knorocosi care gasesc in interiorul ambalajelor promotionale mesajul "Ai avut knorroc! Ai castigat un cub Knorr-pandantiv de aur", castiga pe loc unul din cele 1.000 de cuburi Knorr-pandantiv de aur de 1.5g fiecare. Pentru cei care nu au castigat pe loc, mai exista o sansa. Daca trimit 2 ambalaje promotionale necastigatoare, impreuna cu datele personale, pot castiga prin trageri la sorti saptamanale, televizate, unul din cele 7 Cuburi Knorr de Aur de 50 g fiecare. Extragerea plicurilor castigatoare este realizata de Andreea Marin, in emisiunea "Surprize, Surprize".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related