MindShare Media - Premiul "Global Media Agency of the Year"

Prestigioasa publicatie Advertising Age a anuntat ca premiul "Agentia de Media a Anului" pe 2003 revine agentiei de media MindShare.

"MindShare lucreaza la un nivel global, regional sau national - au reusit sa se adapteze la nevoile clientilor, ceea ce e destul de neobisnuit. Probabil sunt chiar inaintea agentiilor de creatie din acest punct de vedere." - a declarat Alan Rutherford, Global Media Director la Unilever.

Acest premiu vine ca o incununare a unui an remarcabil pentru MindShare, un an in care i-au fost acordate un numar fara precedent de premii. Per total, la nivel global, national si regional, MindShare a castigat mai multe premii decat oricare alta agentie de media in istoria acestei industrii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Branduri

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related