Saptamana PR-ului Romanesc: repere, tendinte si controverse

Saptamana PR-ului Romanesc lanseaza teme tabu in cadrul Congresului International "Comunicare pentru reputatie si profit. Responsabilitate si credibilitate & Etica in Comunicare", eveniment care se va desfasura in perioada 6-7 noiembrie 2006, la Athénée Palace Hilton.

Cunoscuta de toti, recunoscuta tacit de cativa si promovata de foarte putini, "Etica in PR" este fundamentul oricarei comunicari democratice, responsabile si credibile pe termen lung. Jurnalismul liber si critic constituie o piesa centrala a democratiei. Astfel, sarcina profesionistilor de PR, a jurnalistilor si a tuturor celor care lucreaza in media este de a nu incalca drepturile utilizatorilor serviciilor lor, adica ale cititorilor ziarelor, ale spectatorilor TV etc. Acestia trebuie sa fie siguri ca ceea ce primesc este opinia independenta a jurnalistului, si nu un punct de vedere platit de catre companie. Cititorii vor sa fie siguri ca articolele publicate nu sunt influentate de interese ascunse, ca intentiile autorilor sunt declarate si ca informatiile publicitare sunt clar marcate si nu mascate in articole obisnuite.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related