Sa ma topesc dupa…

Cu ce asociezi tu ciocolata? Pentru mine este senzualitate, putere, placere. Am gasit inca de acum doi ani de zile toate aceste atribute in Kandia. Era prima campanie care se detasa clar de ceea ce oferea concurenta. A socat, nu inteleg de ce, dar asta nu a facut decat sa ii creasca notorietatea si sa fie pozitionata pe piata asa cum se dorea. Clientul a dat dovada de curaj, a avut incredere in agentie si nu cred ca a avut motive sa regrete vreodata decizia luata. Chiar daca CNA-ul a decis ca trebuie cenzurata reclama. Fiti sinceri insa si recunoasteti.. Cati dintre voi nu au incercat macar o ciocolata Kandia? Si nu a fost pentru ca cei doi parteneri aratau foarte bine, ci pentru senzualitatea oferita, pentru inedit, pentru modul deosebit de realizare. Si mai ales pentru ca a aratat ca reclamele romanesti la ciocolata pot fi si altfel. Pot duce idea mai departe, pot sa se adreseze si unui tip de public pasional, care se iubeste, unor tineri, nu doar familistilor si copiilor. Este "ciocolata cu dragoste".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

alina florescu
acum 17 ani
iar melodia primului spot...pasions...spune totul!

interesant e k isi mentin ideea d acum ceva ani..o campanie d reamintire,dar kre reuseste sa cucereasca publicul..asa da!

bravo kandia!



Branded


Related