Rom Autentic- senzatii tari la Internetics 2006

Rom Autentic a plecat incarcat de premii de la Festivalul Internetics 2006. Senzatia serii a fost trofeul Internetics Icon, Best Practice (best use of Animation, 3D, Motion Graphic, Moving Image & Video, Typography) castigat de www.romautentic.ro. Site-ul a castigat deasemenea premiul pentru cel mai bun site de prezentare de produs din categoria "Produse de consum rapid" (Web promo) si premiul Web Graphic GOLD la categoria Visual Design. Rom Autentic a avut si o nominalizare a banner-ului pentru campania de promovare a site-ului.

Rom este unul dintre putinele branduri care nu numai ca a supravietuit istoriei, dar s-a si transformat o data cu ea. Atributele brandului sunt cele care au dictat conceptul creativ: aceeasi reteta si acelasi "gust" puternic generator de senzatii tari..

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related