"Lucruri marunte" - ultimul spot Allianz-Tiriac Asigurari, semnat de Graffiti BBDO

Graffiti BBDO semneaza cel mai recent spot realizat de Allianz-Tiriac Asigurari pentru asigurarile de viata. Campania si-a inceput difuzarea din 26 octombrie pe principalele posturi TV nationale, fiind declinata si pentru segmentul de presa scrisa.

Allianz-Tiriac, lider pe piata romaneasca a asigurarilor, a dorit sa comunice un serviciu financiar complex - asigurarile de viata - intr-o maniera concreta, cu un mesaj cat mai simplu de descifrat. Sarcina agentiei a fost sa faca relevante pentru public avantajele asigurarilor de viata, iar acest lucru a fost concretizat prin ilustrarea nevoii de protectie pe care fiecare dintre noi o resimte in fiecare zi. Conceptul creativ al spotului este explicat de Mihai Gongu, Senior Copywriter: "E in firea noastra sa avem grija de cei dragi. Fapt vizibil de la lucrurile marunte pana la cele importante - cum este o asigurare de viata."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Fane Preda
acum 17 ani
cum se numeste melodia din soundtrack?


Branded


Related