Reclamele difuzate in cadrul Oscarurilor sunt selectate cu atentie

Academia de Film SUA (organizatoarea Oscar-urilor) si ABC (reteaua care va transmite evenimentul) vor fi foarte atente cu reclamele care vor fi difuzate in cadrul transmisiunii din 29 Februarie 2004.

ABC a transmis toate Oscarurile incepand cu anul 1976 pana in prezent si este cunoscut faptul ca multe reclame sunt respinse in cazul in care sunt considerate neadecvate evenimentului. Anul trecut, Oscarurile au avut o audienta de 33 milioane telespectatori in SUA.

Foarte multe din reclame folosite de advertiseri vor fi aceleasi reclame folosite si la Superbowl. Reclamele controversate care au fost difuzate in cadrul finalei de fotbal american nu isi vor mai face aparitia insa si la Oscaruri, fiind respinse de oficialii ABC.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related