Cand o sa fiu mare, vreau sa fiu musafir!

Si de ce nu? E o "meserie" cinstita, in care tot timpul vii si pleci, te pui la punct cu noutatile si esti tratat cu ce e mai bun. Nu-ti bati capul cu "resturile" ramase in urma, te bucuri de moment, dupa care, cand te-ai plictisit, pleci in alta parte si o iei de la capat. Dar cum ar fi daca atitudinea asta s-ar aplica insasi existentei tale?

Alegerea serviciilor in favoarea produselor pare sa fie tendinta spre care societatea consumerista, aflata in continua cautare de senzatii usor de obtinut si usor de abandonat pentru alte noi provocari, se indreapta cu pasi rapizi. Inclinatia de a acumula bunuri care se demodeaza din ce in ce mai repede incepe sa dispara cam ca magarul in ceata. Pentru ca, recunoaste, investirea intr-un produs pe o durata lunga te constrange la investitii financiare, de timp si de energie, Spre exemplu, o masina noua te obliga la rate pe ani de zile, reparatii periodice, intretinere, costuri pentru benzina. Inmulteste aceste indatoriri cu zecile de obiecte casnice de care te folosesti zilnic si vei observa ca…oops…grija pe care trebuie s-o ai fata de ele iti cam acapareaza viata. Cum ar fi insa daca pur si simplu ai veni si ai pleca atunci cand iti place, fara sa mai porti responsabilitatea obiectelor de care ai nevoie in viata de zi cu zi?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related