Sony trece pe promovarea online

Compania Sony a semnalat faptul ca reteaua online va juca un rol cheie in lansarea viitorului sau proiect, ca urmare a raspunsului masiv primit pe web la recenta sa campanie, Sony Bravia, conform MSN Adverising.

Clipul international pentru noul televizor Sony a obtinut rapid un statut pe online, cu ajutorul mailurilor. Acestea au ajuns in multe locuri inaintea versiunii TV si a imitatiilor facute mingilor colorate postate pe bloguri si situri video.
"Anul trecut, bloggerii si membrii comunitatilor online au descoperit si impartasit in mod spontan informatia despre reclama «Balls»", a declarat David Patton, senior vice president, marketing communication la Sony Europe. "Anul acesta vrem sa indeplinim aceasta dorinta si sa inapoiem complimentul impartasind si mai mult continut cu acces la poze si imagini video."
Ca raspuns, Sony a construit cea de-a doua lansare a modelului Bravia in jurul unui site blog, bravia-advert.com, care contine fotografii si pagini de jurnal al echipei implicate in filmare. Reclama, care infatiseaza bombardarea unui bloc folosind vopsea colorata, va rula mai intai pe site, apoi isi va face aparitia si pe TV. In saptamanile premergatoare lansarii oficiale a spotului, pe situri neoficiale circulau deja preview clips cu explozia vopselei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related