Cele mai interesante titluri din Iulie, pe WeInvent.ro

Cele mai interesante titluri din Iulie, pe WeInvent.ro

De ceva vreme, vazand cat de gol este Bucurestiul, ne punem serios problema daca noi romanii vom fi intr-adevar salvati de vacante. Cu alte cuvinte, o fi oare posibil ca pofta aceasta de foiala post-pandemica sa accelereze atat de mult consumul, incat sa trecem zburand peste crizele anuntate de tot felul de fani ai apocalipsei economice?! Ar fi frumos, dar parca acest scenariu pare ultra optimist. Vom vedea in toamna. Pana atunci, insa, hai sa aruncam o privire la cum ne-a fost luna Iulie, pe WeInvent.

Recent, VMLY&R Romania anunta numirea lui Mihai Titirig in functia de Group Creative Director in departamentul de creatie coordonat de Bogdan Teodorescu si Alex Petrescu, Creative Directors. Cu peste 10 ani de experienta in advertising, Mihai Titirig a trecut de la Junior la Senior Copywriter in agentii precum I.M. SMITE, Draft FCB Romania, MRM // McCann Romania, iar in ultimii 5 ani a facut parte din echipa Geometry / VMLY&R. Am vorbit cu Mihai despre cariera, sfaturi primite, industria de publicitate locala, trenduri. Un interviu de Romanita Oprea, din seria #perspective.

Cofeels, prima cafenea socială din Cluj-Napoca sărbătorește un an de activitate!

“Acum un an am deschis prima cafenea socială din Cluj-Napoca. Spuneam atunci că misiunea noastră este una simplă și clară: să contribuim prin pasiunea pentru cafeaua de specialitate la calitatea vieții persoanelor cu dizabilități de vedere.

Totul este greu înainte să fie ușor, iar anul nostru a fost plin de provocări. Recunoaștem că nu ne așteptam să fie atâta muncă în spate, dar când ne uităm la comunitatea de oameni faini pe care am construit-o în jurul nostru, ne reamintim ce ne-a adus până aici. Ne bucură enorm feedback-ul primit de la cei care ne-au trecut pragul și să-și arate entuziasmul în peste 200 de recenzii de 5 stele!“  a punctat Lucian Butnaru, Fondator Cofeels, care din pasiune pentru cafeaua de specialitate, a reușit, alături de echipa sa, să creeze un spațiu aparte pentru oameni, cu gust și poftă de vorbă. Cofeels este locul pe care trebuie să-l vizitezi fie când vrei să fii productiv într-un cadru liniștit, fie când ai nevoie de o dulce trândăvie.

O fi vorba de mana din familia Adams si nimeni nu ne-a dat de veste? O insemna ceva tatuajul ala verde care se prelinge pe vene? Sau o fi chiar mana taranului care a recoltat hameiul folosit in producerea noii beri Heineken Silver? Mai multe despre mana ce iese din asfalt in centrul Bucurestiului, cu o cutie de bere in mana, intr-un articol semnat de Marian Costache.

Evonomix, companie romaneasca specializata in strategie de marketing digital, eCommerce si creare de produse si servicii interactive, a dovedit in ultimii ani ca poate impresiona atat in Romania, cat si pe pietele internationale. Misiunea companiei este generarea unei schimbari pozitive si eficace, profitand de oportunitatile create de retelele sociale, mobil si cloud.

Am vorbit cu Denisa Stancu, Design Team Lead, despre departamentul pe care il conduce, ce isi propune, trenduri, deschiderea clientilor, precum si despre cariera ei si ce a propulsat-o pana pe aceasta pozitie importanta. Un interviu de Romanita Oprea, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.

The Alternative School organizează peste vară #TalentBet, un accelerator de carieră pentru tinerii creativi și strategi, de la agenții și de la client. Beneficii? O perspectivă mai largă asupra viitorului creativității, portofolii mai articulate, ghidaj profesional în carieră, experiențe culinare încântătoare, șansa de a se califica la competiții internaționale și un context în care creativi din medii diferite descoperă oameni noi. Înscrierea se face pe baza portofoliului la [email protected] . Participarea în program costa 250 E+vat pentru o echipă sau 150 de E+vat individual.

GRF+ (fosta Graffiti PR), una dintre cele mai importante agentii de relatii publice din Romania, este noul partener strategic pe zona de sponsorship & media partnerships al Sports Festival și Transylvania Open.  Am aflat in exclusivitate mai multe informatii despre parteneriat, dar si despre departamentul specializat al agentiei, de la Victor Voicu, Consultant Sports & Sponsorship Unit GRF+. Un interviu de Romanita Oprea, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.

In prima zi a celei de a doua jumatati a anului, vestea unei fuziuni intre doi din cei mai mari jucatori de pe piata globala de research, GfK si Nielsen IQ a luat partial prin surprindere spectatorii interesati ai domeniului. Am scris doar partial, caci ambele agentii mondiale de cercetare de piata sunt detinute fiecare de cate un fond de investitii. Un articol de opinie, semnat de Cezar Baciu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related