MTV ii re-descopera pe tineri

Media&Marketing prezinta un sondaj extins realizat de MTV Networks International (MTVNI), conform caruia exista mai multe diferente decat similitudini intre copiii si tinerii din intreaga lume.

Se imbraca asemanator, asculta aceeasi muzica, joaca aceleasi jocuri video si au prieteni virtuali pe care nu i-au intalnit niciodata. Dar in timp ce tineretul din zilele noastre este privit in mod superficial ca fiind la fel, studiul realizat de MTVNI arata ca gandurile lor despre viitor, familie, religie si relatii sunt foarte diferite.
Sondajul a testat opiniile despre fericire, religie, stres, siguranta, patriotism, educatie si noua tehnologie. A reiesit ca respondentii din India simt cel mai bine "bunastarea", urmati de cei din Suedia si din SUA. Respondentii din Marea Britanie s-au situat la mijlocul clasamentului (locul 6), iar cei din Africa de Sud (locul 11), din Mexic (locul 12) si din Brazilia (locul 13) au ocupat ultimele pozitii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related