Nokia promoveaza tehnologia 3G

Nokia a incheiat un parteneriat cu Discovery Networks Europe pentru o campanie internationala integrata, anunta Media & Marketing. "Making Connections" poate fi urmarita pe Discovery Channel in 105 tari pana la sfarsitul anului, pentru a incuraja utilizarea serviciului 3G.

O serie de 12 spoturi a cate 60 de secunde fiecare vor arata cum se poate folosi puterea tehnologiei - a 3G in special - pentru a crea comunitati care au aceleasi interese. Patru din cele 12 vor fi inspirate din vietile telespectatorilor, care isi pot posta inregistrarile pe un microsite sponsorizat de Nokia.
Parteneriatul include spoturi comerciale, promotii on-air, credite de sponsorizare si joint marketing.
Heikki Tarvainen, vicepresedinta departamentului de marketing al Nokia, a declarat: "Prin acest parteneriat cu Discovery, ii antrenam pe consumatori in folosirea tehnologiei 3G si ii incurajam pe utilizatorii de telefonie mobila sa-si impartaseasca interesele si experientele unice cu alti oameni din intreaga lume."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related