KUBIS lansează noua platformă integrată de comunicare pentru BETANO Sports

KUBIS lansează noua platformă integrată de comunicare pentru BETANO Sports

Echipa de dublu BETANO + KUBIS revine pe teren în luminile nocturnei cu o nouă performanță de top, după campania Multiversul Exclusivităților BETANO dedicată BETANO Casino.

Noua campanie, avându-l drept protagonist pe unul dintre cei mai apreciați fotbaliști români din toate timpurile, Ciprian Marica, ambasadorul de imagine al BETANO, amintește parteneriatele sportive dezvoltate de către brand și dramatizează funcționalitățile de live betting care permit fanilor să plaseze pariuri chiar în timpul jocului.

De cele mai multe ori, fanii sporturilor sunt și suporteri ai unei echipe sau unui jucător. Atunci când vorbim de pariuri live, lucrurile se schimbă puțin.

Emoția trăită atunci când pariezi live, nu se datorează unei echipe. Ci unui moment. Acel moment care schimbă cursul unui meci sau a unei curse. Și atunci, nu mai ții doar cu o echipă. Ții cu un gol la vinclu. Cu un as în setul decisiv. Indiferent de momentele cu care ții, știi că Betano ține cu tine!  

„Insight-ul de la care am plecat este acela că pariorii sportivi, spre deosebire de fanii sportului în general, trăiesc la intensitate maximă fiecare moment al unei competiții. Pentru că primii țin nu doar cu o echipă favorită sau cu un jucător, ci savurează la superlativ fiecare detaliu esențial al jocului pe care au mizat. Fie că este vorba de un gol în ultimul minut de prelungiri sau de o depășire la milisecundă.” punctează Carina Toma, Creative Director KUBIS.

„La BETANO, pasiunea jucătorilor ne inspiră să inovăm în permanență în tot portofoliul de produse, dar mai ales în live betting, unde vrem să oferim funcționalități aliniate la cele mai noi trenduri globale.

Noua Campanie BETANO este adresată fanilor care iubesc sportul, cu bune și cu rele, și care în fiecare zi țin cu echipa favorită, pe stadion, în fața televizorului și în aplicațiile mobile. “Betano Ține Cu Tine” este pe de o parte statementul brandului care susține Echipele FCSB, Universitatea Craiova, Napoca Rally, competiția Cupa României BETANO, Campionatul Național de Raliuri și pe de altă parte convingerea echipei care propune pariorilor Cel Mai Bun Cash Out, Cele Mai Mari Cote Live și Cea Mai Tare Aplicație.

Credem că sportul românesc merită mai multă atenție și o platformă de comunicare pe măsură.adaugă Radu Ciupercă, Sports Marketing Manager BETANO.

„Ne mândrim cu această campanie de anvergură, pentru care am fost selectați în urma unui pitch internațional. Campania a fost gândită modular, astfel încât să poată fi declinată în mai multe medii și să poată acomoda o gamă largă de formate atât pe TV cât și în mediul digital. Competițiile active cărora BETANO le este partener vor putea fi astfel aduse în focus, progresiv. 

Le mulțumim tuturor partenerilor care au făcut cea mai bună echipă pentru a pune pe aer un produs lucrat cu multă pasiune și craft.” punctează Ada Gheorghiu, Group Account Director KUBIS.

Credits:

Echipa KUBIS
Ada Gheorghiu – Group Account Director
Andra Rădulescu – Sr. Account Manager
Carina Toma – Creative Director
Marius Goleanu – Head of Innovation
Vlad Tătaru – Sr. Copywriter

Echipa BETANO
Radu Ciupercă – Sports Marketing Manager, Betano Romania
Roxana Dinescu – Marketing Manager, Brand & Communication, Betano Romania
Pablo Puertas – Marketing Director, Kaizen Gaming (Stoiximan/Betano)
Petruț Adrian Toea – Content & Social Media Specialist, Betano Romania
Remus Mihalcea – Copywriter, Betano Romania
Alina Savu – Marketing Specialist

Echipa Producție – Cyclops Films
Regizor – Macar Severin

KUBIS este o agenție de comunicare integrată, cu suflet de digital, pusă în fiecare zi în mișcare de peste 70 de creative geeks. 

Cu o experiență extinsă pe aproape toate verticalele de business, B2C și B2B, KUBIS are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: Vodafone, Philip Morris, Unilever, LIDL, NN Asigurări, Unicredit Bank, Philips, Betano, Dr.Max, Saeco, precum și cu ONG-uri prestigioase ca Salvați Copiii și WWF Romania.  

BETANO face parte din grupul Kaizen Gaming, cea mai mare companie de GameTech din Grecia și una dintre cele mai dinamice din Europa. Cu peste 1000 de angajați în Europa și America de Sud, Kaizen Gaming este prezent în România, Portugalia, Germania, Chile și Brazilia, prin brandul Betano, iar în Grecia și Cipru, prin brandul Stoximan. 

BETANO are o prezență activă în zona de Joc Responsabil, prin implementarea unor soluții inovatoare, bazate pe utilizarea Inteligenței Artificiale (AI), pentru a veni în sprijinul utilizatorilor și a le oferi o experiență de pariuri sportive și cazinou online completă. 

Betano este un operator de top al industriei de pariuri sportive și cazinou online. Betano este prezent pe piața din România din 2016 și un susținător constant al performanței sportive și al atleților de elită, printre care:

  • Federația Română de Fotbal pentru Cupa României Betano, Universitatea Craiova și echipa de fotbal FCSB, din domeniul fotbalului;
  • Liga Națională de Golf BETANO;
  • Federația Română de Automobilism Sportiv pentru Campionatul Național de Raliuri BETANO;
  • sportivi precum cea mai bună luptătoare a României, Alina Vuc, și pilotul de raliu Simone Tempestini.
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related