Tuborg Royal Export -cea mai eficienta bere din 2004- revine in forta cu o noua campanie print

Cea mai eficienta bere din 2004 - Tuborg Royal Export, castigatoarea Argintului la Effie Awards 2005, categoria bauturi alcoolice, revine incepand din 8 aprilie cu o noua campanie de print semnata de Graffiti BBDO.

"Sloganul deja consacrat «Arata ce poti» capata noi valente in campania de print 2005: este mai agresiv, mai cosmopolit, mai subtil si mai «incorect politic» in sensul bun al cuvantului. Si asta pentru ca cele 6 (deocamdata) machete de presa si-au propus sa evidentieze foarte clar diferenta dintre lumea Tuborg Royal Export (TREx) si lumea «celorlalti». Sub imaginea aparent inofensiva a unei reclame comparative se ascunde o declaratie de independenta si inteligenta" explica Bogdan Mirica, Group Creative Director Graffiti BBDO.
Campania se desfasoara in presa scrisa, in principal reviste al caror public-tinta se inscrie in profilul consumatorului de Tuborg Royal Export: barbati cu varste intre 28 si 39 de ani, independenti, inteligenti, puternici, cu incredere in fortele proprii, lideri in grupul lor de prieteni.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related