Selenis incurajeaza comunicarea directa intre companii si stakeholder-i

Standardele internationale in privinta responsabilitatii corporative le cer companiilor sa intre intr-un dialog direct cu stakeholder-ii. Respectiv cu publicurile care sunt afectate de activitatile si produsele unei companii sau care pot afecta prin actiunile lor capacitatea companiei de a-si implementa strategiile si de a-si atinge obiectivele.

Ghidurile de buna practica, precum Global Reporting Initiative Framework le cer companiilor sa ii informeze in mod transparent pe stakeholder-i despre actiunile lor. De asemenea le cer sa asculte ingrijorarile acestora, sa le ofere raspunsuri si sa formuleze planuri masurabile de actiune in vederea rezolvarii lor. Pentru ca acest dialog sa aiba loc in mod eficient simpla comunicare prin intermediul presei nu este de ajuns. Companiile au nevoie la ora actuala de mai multe canale de comunicare directa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related