Noua identitate Napolact

Compania Napolact, unul dintre cei mai mari producatori de lactate din Romania, si-a dezvoltat la finele acestui an noua identitate de brand. Inregistrand in anul 2005 o cifra de afaceri de peste 41 milioane de EURO, Napolact are in prezent 480 angajati si prelucreaza anual 53 milioane l de lapte in cele trei fabrici, pe care le detine la Huedin, Baciu si Taga.

Primul pas in construirea noii identitati l-a constituit pozitionarea brand-ului Napolact ca si marca traditionala romaneasca, continuator al traditiei transilvane in mestesugul prelucrarii lactatelor. Noua identitate Napolact se caracterizeaza printr-un logo si o linie grafica unitara, avand la baza elemente care reflecta naturaletea, traditia si calitatea produselor. Urmatorul pas il constituie impunerea marcii pe plan national, prin intermediul unei campanii de imagine, care va fi difuzata pe principalele posturi nationale de televiziune din a doua jumatate a lui decembrie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related