Publicis Dialog si Action Global Communications au exersat impreuna comunicarea creativa

Publicis Dialog si Action Global Communications au semnat punerea in scena a celei mai noi campanii de comunicare a brandului Teacher`s: Teacher`s Film Festival. Concept al companiei Cristalex, Teacher`s Film Festival a fost gandit ca un exercitiu de teambuilding si creativitate, un mix neconventional de PR si BTL, care vorbeste despre valorile brandului Teacher's: dedicare, creativitate si originalitate

Ideea campaniei Teacher`s Film Festival s-a nascut plecand de la observatia ca o buna parte dintre noi ne-am visat jucand scena cea mai importanta din filmul preferat. De aici a aparut initiativa de a organiza un altfel de Festival de film la care sa participe, cu acelasi fast ca si la o Gala de Oscar, angajati ai unor companii importante din Romania. Proiectul a debutat in luna mai a acestui an si a fost realizat pe etape : contactarea si inscrierea companiilor, filmari, postprodctie, seri de vizonare, jurizare si Gala.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related