Enterprise isi upgradeaza logo-ul

Enterprise Rent-a-Car, cea mai mare companie de inchirieri de masini din Statele Unite, isi va reface logo-ul vizual in cele 7.000 de locatii din intreaga lume, anunta Brandweek. Aceasta decizie face parte din planul de marketing care urmareste extinderea vizibilitatii companiei in mai multe aeroporturi si dezvoltarea operatiunilor sale in vanzari de masini si inchirieri de camioane.

Logo-ul obisnuit, in culorile verde, negru si alb, va fi marit cu 20%, ceea ce ii va acorda Enterprise o identitate mai distincta a brandului.
Schimbarile vor fi facute dupa o perioada de trei ani de la deschiderea unor noi locatii. In acelasi timp, interiorul mai multor locatii va fi renovat, luandu-se in calcul o noua gama de culori care va incorpora bej si maro, pe langa verdele brandului.
Un reprezentant al companiei a declarat ca schimbarile facute nu vor fi urmate de nicio campanie publicitara. Compania isi reevalueaza logo-ul la fiecare 10 ani prin teste de marketing pentru angajati, clienti si publicul larg cu scopul de a pastra identitatea vizuala a brandului cat mai actuala.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded