Paris Hilton promoveaza concertul Pink

Control Room, o companie care produce si transmite concerte de muzica live pe internet, telefoane mobile, la radio, TV, in magazine sau teatre a gasit o modalitate noua de a promova concertul sponsorizat de Ford, relateaza AdAge. Bannerele care promoveaza concertul sustinut de Pink pe 19 decembrie vor fi postate pe internet langa imagini cu partile intime ale unor vedete ca Lindsey Lohan, Britney Spears, Paris Hilton si altele.

Ford apare ca sponsor al concertului, dar nu este implicat in celebra campanie, a dezvaluit Jonathan Anastas, VP-marketing si creative director la Control Room. Un purtator de cuvant al Ford a declarat ca nu este la curent cu aceasta campanie si ca Ford nu are nicio legatura cu ea.
Spoturile realizate de Control Room vor rula pe pinkisthenewblog.com (nu are legatura cu artista Pink), thesuperficial.com, Perez Hilton si TMZ.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related