RCA de la BT ASIGURARI. Exclusiv pentru masini.

BT Asigurari lanseaza o noua campanie pentru polita RCA semnata de catre agentia Vitrina Advertising. Pastrand acelasi ton degajat si liber in comunicare, BT Asigurari se pozitioneaza ca fiind compania in care relatia cu clientul e una degajata, bazata pe incredere reciproca, pe o comunicare fireasca, calda, umana si nu in ultimul rand plina de savoare si umor.

Creativii de la Vitrina au imaginat o situatie hilara in care "smecherul satului" se plimba plin de el pe una din ulite, mandru ca e la volanul unei masini. Faptul ca autoturismul e tras in fapt de un cal reprezinta momentul prielnic in care telespectatorul afla ca, practic exista si masini care nu au nevoie de RCA. Toata ideea creativa conduce catre accentuarea obligativitatii incheierii acestei polite. Cu alte cuvinte, orice sofer normal, care are o masina normala are aceasta obligatie, de a si incheia RCA, de preferinta la BT Asigurari. Pentru ceilalti, care umbla pe soselele patriei cu submarinul, rolele, cotete de gaini trase de caini, si alte vehicule ce pot eventual popula soselele romanesti, aceasta polita nu e obligatorie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune


Comentarii

vasile tomoiaga
acum 17 ani
am facut asigurare la masina anul asta 2006 am platit pe 6 luni 174 ron. am facut pe 2007 am platit 565 ron.cum este posibil asa ceva? cand la toate firmele de asigurari asi plati 400 ron. pe un an cum ar fi: bcr asigurari,ardaf,unita,etc. va rog sa luati masuri la cauza mea caci altfel trec la alta firma de asigurari. va rog sa ma contactati urgent multumesc.


Branded


Related