Fii Bamboocha! Traieste viata din plin!

Coca-Cola Romania lanseaza noua platforma de comunicare pentru Fanta, indemnandu-si consumatorii sa traiasca viata in stilul Bamboocha!

Coca-Cola Romania lanseaza in anul 2005 noua platforma de comunicare globala pentru Fanta. Aceasta include o strategie integrata, un nou concept, o noua identitate vizuala si o campanie publicitara extinsa.
Conceptul creativ al platformei de comunicare Fanta Bamboocha are la baza cuvantul de origine polineziana "Bamboocha" care inseamna "urias, imens". "Bamboocha" este o atitudine, o stare de spirit, o filozofie de viata. "A fi Bamboocha" inseamna sa traiesti cu imaginatie si cu simtul umorului toate experientele pe care viata ti le ofera. "Bamboocha" nu este o destinatie, nu este un loc, ci o invitatie deschisa sa traiesti viata in spiritul Fanta, sa fii spontan, natural, deschis aventurii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related