Europa de la capatul sforii

Din rubrica "Integrarea nu e a noastra, nici a voastra, ci a consumatorilor produselor clientilor nostri", va prezentam un nou ciclu de aventuri ale publicitarilor nostri, care, de cand nu mai au idei, fac pe haiducii, deposedand simbolic clasa politica de meritele mult doritei si indelung asteptatei integrari, pentru a le aduce acolo unde ele pot produce emotii si starni dorinte, adica in randul maselor. Episodul de astazi are protagonista alta bere, aceeasi idee, dar o executie mult mai buna.

Daca spotul "Multumiri" pentru Bucegi era un fel de "Integrarea pentru toNti", din care fiecare roman afla ca a pus umarul la integrare, clipul pentru Ursus arata cum s-a petrecut evenimentul, printr-un reportaj amplu de la fata locului, cu imagini sugestive.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune


Comentarii

Mihai Barsan
acum 17 ani
pentru vo ana militara
liviu todoran
acum 17 ani
da... ciudat pescarii stau cu fata sper sud si trag de odgon , in timp ce restul cu fata spre nord est (e interpretabil aici).... hm nu prea vad cum merge treaba asta cu trasul odgon.Oricum FELICITARI FOARTE BUN SPOTUL
bogdan ciobanu
acum 17 ani
pati sa tragi europa si din est (doar pamantul e rotund) dar dureaza mai mult:D
Sorin Moisi
acum 17 ani
eu l-as fi vandut noii capitale culturale europene sibiu ;la asta m-a dus gandul cand am vazut reclama


Branded


Related