Grupul Realitatea-Catavencu anunta investitii de peste 40 de milioane de euro si lansarea de noi produse media

Reprezentantii Grupului Realitatea - Catavencu estimeaza la peste 40 de milioane de euro investitiile facute in ultimii doi ani de noua entitate media, formata prin achizitia grupului Catavencu de catre Realitatea Media.

Cifra de afaceri a grupului la finalul anului 2007, fata de decembrie 2006, va fi aproape dubla, conform unui comunicat oficial.

"Prin achizitia trustului Catavencu de catre Realitatea Media s-a creat Grupul Realitatea - Catavencu, unul dintre cei mai importanti actori de pe piata mass-media din Romania. Cresterea a fost accelerata, cifra de afaceri a grupului la finalul lui 2007 urmand sa fie cu 80% mai mare decat cifrele de afaceri cumulate de cele doua trusturi la finalul anului trecut", a declarat directorul general al Grupului Realitatea - Catavencu, Sorin Enache.

Peste 600 de noi angajati (profesionisti media si jurnalisti) s-au alaturat, in ultimele 12 luni, echipei Realitatea - Catavencu.

"Pentru noi, noul grup format inseamna, in primul rand, un important castig uman. Cei peste 1.800 de angajati, dintre care 600 au intrat in trustul nostru numai anul trecut, reprezinta principala forta pe care grupul isi cladeste proiectele de dezvoltare", a adaugat directorul general.

Grupul Realitatea - Catavencu a avut cea mai dinamica evolutie pe piata romaneasca de media, in mai putin de un an si-a marit portofoliul cu o televiziune de business, The Money Channel, o agentie de stiri, NewsIn, doua noi publicatii ("Bilant" si "Psihologia Azi") si un produs online, IQads. The Money Channel este primul post TV de business din Romania si a reusit, in cateva luni, sa devina un punct de reper pentru presa economica romaneasca. Agentia NewsIn este singura agentie din Romania ce detine un flux video care a fost deja achizitionat de un post de televiziune din afara grupului (Kanal D).

Pe langa cele doua canale TV, reteaua Radio Guerrilla si cele 12 titluri de publishing pe care le detine in prezent, grupul Realitatea - Catavencu va lansa, in lunile urmatoare, inca trei posturi de televiziune (Romantica, Wedding Channel si Cooking Channel), doua statii radio in Bucuresti, doua publicatii de business (dintre care una va fi un cotidian) si prima revista glossy de shopping gratuita, "J'adore".

Grupul Realitatea - Catavencu este format, in prezent, din cinci divizii de media. Divizia TV cuprinde canalele Realitatea TV, The Money Channel si proiectele Romantica, Wedding Channel si Cooking Channel. Divizia de publishing detine titlurile "Academia Catavencu", "Cotidianul", "Le Monde Diplomatique", "Idei in dialog", reteaua "24-FUN", "Tabu", "Superbebe", "Investitii si Profit", "Bilant", "Bucataria pentru toti", "Aventuri la pescuit" si "Psihologia Azi", proiectele celor doua noi publicatii de business si al revistei "J'adore". Agentia NewsIn reprezinta o alta divizie a grupului.

Realitatea - Catavencu mai detine o divizie de radio, care cuprinde reteaua Radio Guerrilla si alte doua proiecte pentru statii locale in Bucuresti, precum si o divizie New Media din care fac parte produsele online ale grupului si postul in-store advertising Monopoly TV.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related