Toyota are o noua strategie

Toyota are din ianuarie un post nou pentru biroul din New York: group VP-strategic research, planning and corporate communications si l-a numit pe Steve Sturm pe aceasta pozitie, relateaza Ad Age. "Eu ma voi ocupa de imaginea companiei si de promovarea acestei imagini si a relatiei cu societatea".

Aceasta schimbare "arata importanta pe care Toyota o acorda imaginii sale pe piata si dovedeste proactivitate", a declarat Wes Brown, un analist care prezice ca reclamele companiei japoneze producatoare de automobile vor creste numarul locurilor de munca si al miliardelor de dolari investiti.
"Din perspectiva consumatorului, Toyota nu are de ce sa fie ingrijorata", a spus Brown. Dar in Statele Unite exista anumite curente pro-Detroit (n.r. General Motors) si oficiali guvernamentali care s-ar putea declara anti-Toyota, a mai spus acesta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related