Media Insight detine contul de media IKEA in Romania

Media Insight a fost desemnata castigatoarea contului de media al companiei suedeze IKEA in Romania, in urma unei licitatii care a avut loc in luna mai a anului trecut.

Media Insight va oferi clientului IKEA servicii media de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare si analiza a mediului competitiv precum si evaluare si post-evaluare media.
Lansarea media a debutat, in luna martie, cu o campanie ce are ca obiective crearea notorietatii brand-ului IKEA in randul publicului tinta si informarea acestuia despre deschiderea oficiala a primului magazin IKEA din Romania, precum si despre catalogul IKEA ce va fi distribuit gratuit, inainte de deschiderea magazinului. Pentru productia si distributia celor 860.000 de cataloage, s-a investit 1,3 milioane EURO.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related