Credit Europe Bank - un brand in haine noi pe piata bancara din Romania

Credit Europe Bank este noul nume al Finansbank. Compania trece printr-un proces de rebranding ca urmare a asocierii in luna august 2006 dintre banca-mama Finansbank A.S. Turcia si Banca Nationala a Greciei. Politica de rebranding va fi implementata in toate bancile din Romania, Rusia, Olanda, Elvetia si Ucraina, banci membre ale grupului FIBA.

Acest proces implica adoptarea unei noi identitati vizuale, menita sa transmita noile valori ale companiei: dinamism, incredere, transparenta si inovatie. Elementele ce definesc noua identitate vizuala a Credit Bank Europe sunt cercul - expresie a viziunii globale si forma de diamant - ca simbol al transparentei, puterii, durabilitatii si valorii. Totodata, paleta coloristica rosu - alb - albastru subliniaza mesajul pe care compania doreste sa il transmita.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related