"SENZATII TARI" DE LA KANDIA-EXCELENT

Kandia-Excelent anunta lansarea noii campanii de publicitate pentru batonul de ciocolata ROM.

"Cu o reteta din 1964, batonul de ciocolata ROM este printre putinele marci care au supravietuit schimbarilor istorice. Tocmai de aceea am agreat fara retinere directiile indraznete propuse de echipa McCann: cele doua noi spoturi publicitare, "Rocker-ul" si "Vizita de lucru", reusind sa aduca in prezent, cu foarte mult umor, realitati ale anilor de inceput ai marcii.

Mai mult decat atat, campania gandita pentru acest brand sustine, daca mai era nevoie, obiectivul nostru de a fi perceputi, nu in calitate de fabrica de ciocolata, ci in calitate de creatori de marci de succes.", declara Sorin Alexandrescu, Director General Kandia-Excelent.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related