Salonta continua maratonul cresterii cotei de piata pe segmentul mezelurilor crud-uscate

Sfarsitul anului 2006 - perioada de varf pentru vanzarile de produse premium - a adus o crestere de 1% a cotei de piata pentru Salonta, liderul segmentului de mezeluri crud-uscate din Romania.

Produsele Salonta au reusit sa se detaseze de cele ale competitorilor, plecand de la o cota de piata de 8% in decembrie-ianuarie 2006 si atingand 12,6% in decembrie-ianuarie 2007. Vanzarile au inregistrat astfel o crestere semnificativa de 75%, procent raportat la aceeasi perioada. Aceast trend ascendent se datoreaza in mare parte campaniei de promovare incepute anul trecut. Evolutia este si o consecinta a eficientizarii distributiei in toate regiunile tarii prin cresterea numarului de magazine unde produsele Salonta sunt prezente. Apropierea de consumatori, prin actiuni la nivelul punctelor de vanzare, a contribuit si ea la cresterea cotei de piata. Salonta are o politica de continua dezvoltare, la succesul inregistrat contribuind si investitiile in tehnologie pentru marirea capacitatii de productie, insumand peste 1.2 mil Euro pentru anul trecut.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related