Grey Worldwide Romania a castigat Silver Effie pentru promotia Golden Brau

Grey Worldwide Romania a obtinut aseara in cadrul galei Effie Awards premiul Silver Effie cu promotia Golden Brau - "Tu cui ai da trei masini", ce s-a desfasurat in perioada 15 iulie - 30 septembrie 2006.

Premiul Silver Effie a fost acordat in cadrul categoriei "Promotions FMCG Food".
Promotia estivala Golden Brau "Tu cui ai da trei masini" s-a bazat pe un mecansim de promotie inovativ si a oferit consumatorilor sansa de a castiga un premiu pentru ei insisi si trei premii pentru prieteni. Patru mari premii constand in cate patru Skoda Octavia au putut fi castigate pe loc, sub capacele de Golden Brau, numarul total de masini puse in joc fiind de 16. Campania a fost sustinuta prin spotul de promotie "Prietenii" realizat de Grey Worldwide Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related