Domo in campanie de primavara cu Odyssey

Cand ai cel mai tare start-up din oras, trebuie sa te tii tare la fiecare inceput de an. Cam asa suna filozofia echipei Odyssey la inceputul celui de-al doilea an de lucru. Cu noua campanie lansata pentru Domo - "Tii la aparatele de marca?", Odyssey isi mentine aceasta pozitie.

Campania este nationala, insumeaza 5 spoturi TV si 5 spoturi radio si isi propune sa transmita intr-un mod creativ si eficient avantajele ofertei Domo de electronice si electrocasnice - Marci mari la cele mai mici preturi.
In lupta dintre servicii si preturi, Domo se gandeste la consumatorul pragmatic, caruia ii pasa de marca produsului pe care il cumpara si de pretul acestuia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related