Stilul "detergent" in istoria advertisingului

Murdaria - de la inamicul public numarul unu la aliata creativitatii

Astazi, cand spui despre o reclama ca este "stil detergent", emiti de-a dreptul o jignire. Inseamna ca e teribil de necreativa si enervanta prin repetarea obsedanta
a aceleiasi teme. In lumea marketingului insa, detergentii sunt vazuti cu alti ochi decat cei ai publicului profan. Anostele solutii de curatat haine reprezinta piese de baza in istoria advertisingului, care au inspirat generatii de publicitari.

Daca ai vazut o reclama pentru un detergent inseamna ca le-ai cam vazut pe toate: orice detergent e mai alb, mai stralucitor decat detergentul obisnuit, patrunde in tesatura marita cu lupa, scoate cele mai dificile pete si, cand scuturi putin bluza proaspat spalata, incepi sa visezi privelisti pline cu flori. Aceleasi scheme, preluate la infinit, de-a dreptul sisific, de zeci de ani. Totusi, cum se face ca brandurile incluse in cele mai plicticoase scene din publicitate sunt printre cele mai longevive din lume?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related