Lui Headvertising i-au crescut cozonacii

In urma unei licitatii organizate de compania de consultanta Roland Berger, tandemul Future Brands / Headvertising a fost ales de catre Pambac sa se ocupe de lansarea noii sale marci de faina, Grania. Partea de brand identity e semnata de Future Brands iar comunicarea proaspatului brand a fost realizata de Headvertising.

Faina care "creste de nu se mai opreste" a fost promovata de Headvertising printr-o executie TV pe cat de spectaculoasa pe atat de ingenios realizata de catre Cristi Mungiu pentru Castel Films. "Eforturile de pe TV ale competitiei in aceasta perioada ne-au demonstrat inca o data cat de bine a fost ca Pambac a aprobat cea mai curajoasa solutie propusa. Pe langa pozitionarea mai bine definita, memorabilitatea executiilor o va diferentia si mai bine pe Grania in razboul fainurilor care e pe cale sa inceapa pe piata", declara Mihai Cocea, partener in Headvertising.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related