Pro domo sua, anti-Domo

Paris, Texas. Intre filmul lui Wenders si reclama "Domo-cenusa" exista o legatura, o secventa ce nu poate fi ratata, desi incarcatura emotionala a filmului nu este, in nici un caz, concentrata doar pe anumite scene. Atentie, spoiler! Un tata doborat de micile neplaceri ale vietii isi ineaca deziluziile intr-un alcool despre care nu avem mai multe amanunte, doar ca era urat mirositor. Pana aici, nimic deosebit, dar el se afla impreuna cu baiatul lui de 8 ani departe de casa, intr-un loc necunoscut. Cu toate astea, tentatia bahica invinge instinctele paterne si, in final, ajunge sa fie purtat de catre copil spre o incapere insalubra, unde cei doi adorm pe canapele.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related