Mai putini inscrisi la Olimpiadele Comunicarii

144 de echipe s-au inscris la editia din acest an a Olimpiadelor Comunicarii, cu 46 mai putine decat anul trecut. Potrivit site-ului competitiei, la proba de “Relatii publice” sunt 48 de echipe inscrise, cu 18 mai multe fata de anul trecut.

"Advertising" a fost sectiunea cu cele mai multe inscrieri, 71 de echipe, totusi, cu 50 mai putin decat anul trecut. La "Comunicare politica" s-au inscris 16 echipe, iar la "Comunicare institutionala", 9 echipe. Organizatorii spun ca le pare rau de "numarul mic de echipe interesate de domeniile in care noi credem ca Romania are cea mai mare nevoie de comunicatori profesionisti: comunicarea institutionala si comunicarea politica". "Pe de alta parte, ne asumam o parte din vina de a nu fi promovat suficient aceste doua domenii. De asemenea, speram sa beneficiem in continuare de sprijinul partenerilor si membrilor juriului de la aceste probe, pentru a construi impreuna o perceptie mai atractiva asupra unor domenii care au un impact major asupra calitatii vietii publice romanesti", mai declara organizatorii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related