Kodak Student Ad Competition provoaca studentii la filmat reclame

Kodak Cinelabs Romania si Asociatia pentru Promovarea Filmului Romanesc cauta noi talente in cinematografie, directori de imagine, regizori, scenaristi.

Shout your dream, or be quiet se adreseaza tuturor studentilor din cadrul facultatilor de film, propunandu-le realizarea unor clipuri publicitare pentru branduri cunoscute din Romania. Vor fi alese 20 de proiecte care vor fi puse in practica de tinerii cineasti cu suportul Kodak Cinelabs Romania. Echipele de filmare selectionate vor avea la dispozitie pelicula - o rola de 16 mm sau doua role de 35 mm si 400 euro cu care sa acopere cheltuielile de productie (scenografie, costume, etc).

Pe 8 iunie, in seara Kodak din cadrul celei de-a sasea editii a Festivalului International de Film Transilvania, vor fi proiectate clipurile publicitare realizate pentru Shout your dream, or be quiet, tot atunci anuntandu-se si castigatorii acestei prime editii. Marele premiu pentru cea mai buna reclama va fi prezentat in cadrul celebrului festival de publicitate Golden Drum, editia 2007. Pe langa acesta, vor mai fi premiate Cea mai buna regie si Cea mai buna imagine.

Tinerii interesati sa se inscrie la KODAK Student Ad Competition trebuie sa trimita in perioada 2 - 7 mai 2007 un scenariu de spot publicitar pentru brandurile Red Bull, Loncolor, Romtelecom, Alfredo Foods si TIFF/Re:publik. Juriul, format din Radu Muntean, Tudor Lucaciu, Laura Georgescu, Bogdan Naumovici si Alex Teodorescu, va selecta cele mai bune scripturi care vor deveni clipuri publicitare marca Shout your dream, or be quiet. Scenariile selectionate in aceasta prima editie vor fi anuntate pe 10 mai.

Kodak Student Ad Competition este realizat cu sprijinul Stage & Studio, Atlantis Film, Multimedia Est, Chainsaw Europe si a partenerilor media Cinemagia si IQads.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related