Vitrina Advertising sustine pro bono campania "Sa invatam cu 2%" initiata de World Vision

Vitrina Advertising a realizat pro bono creatia materialelor pentru campania "Sa invatam cu 2 %" initiata de World Vision Romania in 2007. Campania incurajeaza alegerea contribuabilii de a redirectiona 2 % din impozitul pe venit catre Organizatia World Vision Romania pentru a ajuta copiii din mediu rural cu rezultate foarte bune la invatatura sa mearga la liceu.

Mesajul ales are o dubla semnificatie, incercind sa sublinieze atit scopul principal al campaniei, acela de a aduna bani pentru a preveni abandonul scolar in rindul tinerilor din familii sarace, cit si de a educa populatia privind oportunitatea de a se implica in diverse cauze sociale prin directionarea a 2% din impozitul pe venit. Campania se deruleaza pina la mijlocul lunii mai a.c., in presa si prin actiuni BTL si PR.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related