Leo Burnett prezinta LeoYouth, un research despre stilul de viata al tinerilor

Leo Burnett face publice rezultatele studiului LeoYouth, cercetarea despre stilul de viata al tinerilor din Romania. Potrivit unui comunicat al agentiei, LeoYouth contureaza un portret al generatiei tinere: atitudinea fata de bani, imbracaminte, tehnologie si gadget-uri, advertising, marci si sanatate.

Studiul releva faptul ca 78% dintre tineri considera reclamele din timpul programelor TV enervante, dar 35% obisnuiesc sa discute cu prietenii despre reclamele pe care le vad. 72% dintre ei declara ca prefera mancarurile fast-food, 64% spun ca le place sa se bucure de viata lor fara sa se gandeasca la ce o sa fie in viitor, iar 90% dintre tineri considera ca vor castiga mai mult decat castiga parintii lor.
O implicatie interesanta este ca o parte importanta din viata sociala a tanarului pare sa se mute online, in mediul virtual. Aproape jumatate (45%) au prieteni online, pe care nu i-au cunoscut in viata reala. Un sfert dintre ei acceseaza site-uri de dating, iar 90% folosesc messengerul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related