Noul spot Heineken: despre noile experiente care pot fi traite la o bere Heineken

Heineken lanseaza astazi un nou spot prin care va marca si modificarea sloganului sau in "Heineken Meet You There".
"Heineken Meet You There" este o sursa de inspiratie si, totodata, o invitatie pe care Heineken o adreseaza publicului sau de a impartasi o atitudine pozitiva si indrazneata pentru a experimenta ceva nou si diferit si sa depaseasca granita existentei obisnuite de zi cu zi. Acest slogan va fi expresia tuturor elementelor de comunicare a marcii la nivel global.

Ultimul spot Heineken, Sampling, ilustreaza experientele noi care pot fi castigate la o bere Heineken intalnind diversi oameni. Cel putin aceasta este ceea ce se intampla in povestea traita de starurile din noul clip. In viziunea mult premiatului regizor Ulf Johansson (1), Sampling se articuleaza pe o serie de personaje care aleg sa intre in lumea Heineken unde traiesc experiente noi intr-o maniera foarte surprinzatoare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related