UE reglementeaza reclamele TV

Dupa 18 luni de tratative legislative, Uniunea Europeana a acceptat schimbarile semnificative facute legilor de transmisiune pentru tarile membre, sub directiva "Televiziune fara frontiere", relateaza WARC.

Producatorii TV si advertiserii au acum libertatea de a plasa produsele in cadrul emisiunilor, exceptie facand programele pentru copii, cele de stiri si documentarele. Aceste schimbari mai prevad si o crestere a numarului de reclame din cadrul unei emisiuni si faptul ca produsele care sunt promovate nu trebuie sa fie proeminente si trebuie insotite de disclaimere repetate.
Dezamagirea cu privire la acest proces legislativ vine din faptul ca UE a lasat aproape neatinse reglementarile din industria serviciilor virtuale. Producatorii de emisiuni traditionale cer o reglementare a fenomenului de transmitere video, YouTube, care ii dezavantajeaza in mod evident.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related