Indesit Company isi prezinta noua arhitectura de brand

Lansarea Hotpoint|Ariston confirma strategia de dezvoltare a Indesit Company. In cadrul unei conferinte de presa desfasurate astazi, Indesit Company, si-a prezentat strategia pe termen mediu in cadrul careia a subliniat ca marca Indesit va capata o pondere si mai mare in portofoliul companiei.

Cu aceasta ocazie compania a anuntat ca marcile Hotpoint si Ariston vor forma marca Hotpoint|Ariston, combinand potentialul international al marcii britanice cu traditia si stilul marcii italiene, pentru consolidarea pozitiei pe segmentul premium.
Indesit Company ocupa in prezent pozitia a doua pe piata producatorilor de aparate electrocasnice din Romania in ceea ce priveste vanzarile volumice cu o cota de piata de 24,6%, in crestere cu 5,7% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related