AD(D)VERITAS demareaza o campanie de 1 milion de euro pentru Elit

AD(D)VERITAS a demarat pentru Elit, unul dintre principalii jucatori de pe piata carnii si a preparatelor din carne, o campanie nationala de comunicare, estimata la peste 1 milion de euro, care se desfasoara incepand din 4 iunie pe posturile tv ProTV, Antena 1, Acasa TV, TVR1, TVR2, ProCinema. Potrivit informatiilor primite de la agentie, obiectivul de comunicare este cresterea notorietatii numelui Elit printre producatorii de carne.

Mesajul de campanie porneste de la nevoia targetului de a avea o familie unita. Ideea creativa, concentrata in mesajul campaniei "Pofta buna la mezelit" surprinde nevoia de a petrece momentele placute alaturi de cei dragi, "mezelit" devenind astfel un cod personal, utilizat in familie.
Campania va fi urmata, pana la sfarsitul anului, si de alte actiuni de promovare menite sa consolideze imaginea pe piata a companiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Iulian Popa
acum 16 ani
voi deschide un subiect despre o practica des intalnita in creatia publicitara: MEZELIREA.

este ca BRANZIREA.

o idee care putea fi laptoasa, dar s-a...acrit.

Fortzata de dragul jocului de cuvinte. De ce MEZELIT si nu MEZELIRE? pai...ca nu mai are legatura cu...terminatia ELIT, logic. ALTE cuvinte cu aceeasi terminatie si legatura cu mezelurile: BELIT (un salam cu mucegai trebuie belit inainte de a fi consumat)...ma gandesc la o marca de salam, SAT-ELIT (care evident..sa fie produsa la Satu-MAre)..cred ca ar avea succes mai mult.



Branded


Related