Un UAPR pentru toate agentiile

La cateva zile dupa schimbarea la fata a UAPR (Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania), conducerea vine cu declaratii de intentie si directie a organizatiei.

"Noul board UAPR isi propune in primul rand sa revitalizeze principiile ce au stat la constituirea acestei asociatii: reprezentativitate, relevanta, in primul rand dialog deschis la care sa participe toate agentiile", spune Catalina Cernica (Managing Director , Graffiti BBDO), noul presedinte al UAPR.

De aceeasi parere este si Adrian Botan, Directorul Regional de Creatie al MCCann Erickson si noul vice-presedinte al UAPR, care spune ca organizatia trebuie sa se concentreze pe ceea ce uneste ca industrie. "Am inteles ca misiunea noastra e sa aducem la masa toate agentiile din UAPR si sa incercam sa gasim punctele comune, prin proiectele pe care le vom dezvolta. Asteptati-va la un UAPR mult mai activ si mai implicat - speram ca ceea ce vom face ii va determina pe cat mai multi membri sa se simta reprezentati de aceasta organizatie".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related