Russell Davies, Keith Lewin, Faris Yakob, Iain Tait si Chris Jackson vin la Idea Forum

Cinci specialisti internationali in advertising, media si digital vin pe 12-13 iunie la Idea Forum, eveniment organizat de Evensys la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Potrivit informatiilor primite de la organizatori, pe parcursul celor doua zile, invitatii internationali isi vor argumenta opiniile in cadrul a patru sesiuni planificate - marketing, creativity, strategie si interactive, iar trei dintre ei vor sustine seminarii extinse pe new media, planning si marketing communication.

Russel Davies este considerat parintele planning-ului modern si a lucrat la Wieden + Kennedy, pe branduri ca Nike (ca planner global), Microsoft sau Honda. De anul trecut s-a decis sa se lanseze in afaceri pe cont propriu, alegand sa isi fondeze o firma de consultanta: Open Intelligence Agency, o companie de consultanta in comunicarea de branding globala.

Castigator a numeroase premii internationale, Keith Lewin are o experienta de 30 de ani in advertising, petrecuti in cadrul unor agentii precum Young&Rubicam, D'Arcy, McCann-Erickson. In prezent, este directorul de creatie international al BBDO pe contul Masterfoods si unul dintre consultantii "Global Faculty of BBDO University.

Faris Yakob este strategic planner si expert in comunicare transmedia, fiind recunoscut drept un veritabil digital ninja. Reprezinta Naked Communication, agentie de media si generare de content ce are in portofoliul ei conturi precum Sony, 118-118, Orange.

Iain Tait ocupa pozitia de strateg in cadrul celei mai creative agentii de digital communication din Londra, castigatoare a numeroase premii precum Webby, BAFTA, Revolution Magazine si avand in portofoliu clienti precum American Express, Orange, Yahoo.

Fost consultant pe strategie la McKinsey & Company, Chris Jackson si-a inceput cariera la BBC, ca realizator de programe radio. In prezent, este consultant independent in industria radiodifuziunii.

Idea Forum este un eveniment realizat sub egida Evensys Conferences, in parteneriat cu Graffiti BBDO, Pepsi, Lipton si Beko. Partenerii media ai evenimentului sunt Sapte Seri, Gazeta Sporturilor, Wall-Street, IQads, Hot News, IAA, Vodanet si ejobs.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related