AMIGO INDEPLINESTE DORINTE DE 133.000 USD

Trei sute de dolari zilnic, trei excursii pe Coasta de Azur si trei masini Volkswagen Passat Limousine sunt premiile oferite de Amigo in noua sa campanie promotionala, « Amigo iti indeplineste dorintele ».
Desfasurata pana la data de 8 iulie, campania Amigo aduce consumatorilor sai premii in valoare de 133.000 USD.

Simon Borwell, Panfoods Marketing Manager, afirma: "Marca Amigo exista pentru ca foarte multi consumatori romani i-au fost fideli ani de-a randul. Si nu vorbim de 5 sau 10 ani, ci de mai bine de 20 de ani. Credem ca este timpul sa rasplatim increderea si fidelitatea acestor consumatori, lansand promotia Amigo care le poate aduce tot ceea ce isi doresc - importante sume de bani, excursii de lux sau masini elegante. Este sansa fiecarui roman de a castiga unul din cele 15.046 de premii oferite de Amigo in aceasta vara."

La promotie participa toate tipurile de cutii Amigo - de 50g, 100g si de 300g, precum si pliculetele Amigo instant si Amigo Premio de 1.8 g. Mecanismul promotiei este unul simplu, de tip "aduna si castigi". Pentru a participa la promotie, cumparatorii trebuie sa trimita intr-un plic 10 ambalaje Amigo de 1,8g (in orice combinatie) sau o folie protectoare de aluminiu de la una din cutiile Amigo de 50g, 100g, sau 300g impreuna cu datele personale la adresa OP 1 CP 7 Bucuresti.

In acest fel, timp de 11 de saptamani, consumatorii Amigo au posibilitatea de a castiga prin tragere la sorti 40 de premii in valoare de 300 USD, iar la finalul promotiei se vor extrage 6 premii, constand in 3 automobile Volkswagen Passat Limousine si 3 excursii de cate doua persoane la Cannes, pe Coasta de Azur. Primii 15.000 de participanti la promotie primesc automat cate un minimixer pentru café frappe Amigo.

Cu o traditie de peste 20 de ani in Romania, cafeaua solubila Amigo este marca a companiei Cia Iguaçu de Café Soluvel, parte a grupului Iguaçu, originar din Brazilia. In prezent Amigo se bucura de acelasi succes la consumatori, detinand aproximativ un sfert din piata cafelei solubile din Romania.

"In ultimii ani, marca Amigo in Romania a avut o evolutie ascendenta. O demonstreaza cresterea volumului de vanzari care in 2004 a fost cu 10% mai mare fata de anul precedent, iar pana la sfarsitul anului estimam o crestere cu cel putin 10% comparativ cu anul 2004. Pentru a ne atinge obiectivele le oferim distribuitorilor Amigo tot suportul nostru si, frecvent, organizam pentru ei promotii specifice. Anul acesta, distribuitorii de top Amigo au ocazia de a castiga o excursie in Brazilia unde vor putea vizita faimoasele fabrici ale grupului Iguaçu si, desigur, se vor bucura de o vacanta exotica", a declarat Simon Borwell.

Grupul Iguaçu este al treilea mare producator si exportator de cafea solubila din Brazilia, produsele sale fiind distribuite in 30 de tari de pe 5 continente. Grupul cuprinde opt companii printre care se numara Cia.Iguaçu de Café Soluvel (producatorul marcii Amigo) si Panfoods Co.Ltd. (divizia internationala de marketing si vanzari). Panfoods Romania reprezinta una dintre companiile de top in cadrul grupului, avind o pozitie strategica pe piata cafelei solubile din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related